FANDOM

Podnosząca Rura może kłaść bloki na ziemi, i jak się ją zasili silnikiem, to jak sama nazwa wskazuje, będzie podnosiła przedmioty z ziemi (działanie podobne do Obsydianowej Rury).

Z tą rurą można zrobić własną automatyczną farmę. Jak? Już wyjaśniam. Otóż ta rura jest szczególna. Jak się do niej włoży motykę, to każdy blok ziemi pod rurą będzie uprawiany. Podobne działanie jest z nasionami. Jak się je włoży do rury, to każde uprawiany blok pod rurą zostanie zasadzony nimi. Potem jak zboże urośnie, i będzie leżało na ziemi, to rura je podniesie, i zabierze we wskazane miejsce. Jedyny problem jest taki, że zboże samo nie wypada na ziemię, czyli coś lub ktoś musiałby po nim poskakać/zniszczyć.

CraftingEdytuj

W tym miejscu mam problem. Nigdzie nie mogłem znaleźć craftingu. Znaczy znalazłem na oficjalnej angielskiej Buildcraft Wiki, ale tamta wiki używa szablonu, którego ja niestety nie posiadam. Po prostu skopiować nie można, bo tamten szablon używa osobnych pól (czyt. tak jakbyś naprawdę włożył np. żelazo, a nie że to jest całe zdjęcie). Jeżeli ktoś mógłby zrobić/znaleźć zdjęcie craftingu, to bardzo mu dziękuję. Crafting pokażę w starej, domowej formie.

A|S|P

A- Atrament, S- Blok Szkła, P- Płatek żółtego kwiata

Więcej z Fandomu

Losowa wiki