FANDOM

Diamentowa Rura służy jako miejsce sortowania przedmiotów, które przez nią przejdą. Aby było prościej, dam tu zdjęcie GUI.

Diamondpipe GUI

GUI Diamentowej Rury

Jak widać jest 6 wersów różnych kolorów. Każdy kolor to inne wyjście. Pusty wers oznacza wejście (w tym przypadku wejściem jest wers żółty). W każdym wersie wyjścia umieszczamy przedmiot, jaki ma pójść w daną stronę. Opierając się na tym zdjęciu, wytłumaczę prościej: Żółty wers = wejście (tą stroną wchodzą przedmioty do posortowania). Zielony wers = w tą stronę pójdą Rudy Złota (bo jest włożona w miejscu Zielonego wersu). Niebieski wers = w tą stronę pójdą Rudy Miedzi (chyba to Miedź, na tym obrazku źle widać). Czerwony wers = w tą stronę pójdą Rudy Żelaza. Szary wers = w tą stronę pójdą Rudy Cyny (chyba to Cyna). Czarny wers = w tą stronę pójdą Brukowce.

Jeżeli włożylibyśmy 2 Brukowce w Czarnym wersie, a w Szarym 1, to wtedy 2/3 Brukowców udałyby się w stronę Czarnego wersu, a 1/3 w stronę Szarego.

"Ale skąd mam wiedzieć jaki kolor odpowiada jakiemu wyjściu?!" - To proste jak drut (kolczasty). Jak dołożysz jakąś rurę (wyjście), to na niej pojawi się kolor wyjścia.

"Ej... Co jest?! Nie mogę włączyć tego GUI !!!" - Aby włączyć to GUI, wystarczy kliknąć na Diamentową Rurę PPM, ale zadziała to TYLKO wtedy, gdy nie masz NIC w dłoni.

CraftingEdytuj

Aby stworzyć tą rurę, potrzeba:
Diamentowa Rura

Diamentowa Rura - Crafting

  • 2 Diamentów
  • 1 Blok Szkła